Головна > Новини

Новини


Реклама на світлодіодних екранах від FLYLIGHTS

Привернути увагу аудиторії до свого продукту — одне з найважливіших завдань будь-якого бізнесу. LED-екрани — це найкращий спосіб досягти поставленої мети. Вони зможуть легко перетворити просту рекламну вивіску в особливий носій, який стане джерелом емоцій і натхнення.


Завдяки використанню світлодіодних екранів і динамічному відеоряду привернути увагу клієнтів до продукту, детально розповісти про нього і передати емоцію стає набагато легше. Крім розміщення рекламних відеоматеріалів, світлодіодні носії успішно застосовуються для онлайн-трансляцій, що дозволяє власнику екрану демонструвати проведення майстер-класів, тренінгів, навчальних відеосюжетів та інших матеріалів, які донесуть споживачеві основну інформацію про компанію, її продукти і послуги, а також про цікаві проекти і досягнення бізнесу та колективу.

Варто враховувати, що світлодіодні екрани діляться на кілька основних видів, і при виборі товару враховувати місце розміщення носія та спосіб його використання. Так, традиційно, виділяють зовнішні, внутрішні, стаціонарні відеоекрани, які розміщуються на постійному місці, і мобільні екрани, які встановлюються тимчасово для забезпечення заходів.

«Сьогодні можна з упевненістю говорити, що світлодіодні екрани — універсальний, інноваційний канал взаємодії з аудиторією. І це не дивно, адже вони мають цілу низку переваг, як функціональних, так і інформативних. Модульна конструкція світлодіодних екранів дозволяє збирати практично необмежене за розмірами табло з окремих світлодіодних елементів. Створення якісного зображення виходить завдяки модулям, які виставляються відносно один одного на всій поверхні екрану. Ми пишаємося тим, що маємо можливість пропонувати українським споживачам якісну та інноваційну продукцію власного виробництва», — зазначив керівник FLYLIGHTS Юрій Скрипник.

Використання LED-екранів дає можливість привернути більшу увагу аудиторії, чого не здатні зробити традиційні статичні дисплеї. У великій кількості рекламного потоку і конкурентних пропозицій, для пізнаваності бізнесу необхідно шукати нові канали взаємодії з клієнтами, якими стануть новаторські, доступні і інтерактивні світлодіодні екрани.

30.08.2017