Дорогі друзі, колеги, партнери!
Оргкомітет виставок REX / T-REX висловлює щиру подяку учасникам, відвідувачам, партнерам — усім, хто був з нами на виставках і хто брав активну участь у їх підготовці! Сподіваємося, три виставкових дні виправдали ваші очікування і принесли гідні результати.
Пропонуємо вам ознайомитися з підсумками виставок REX / T-REX 2015.
Чиста виставкова площа, кв. м: в тому числі спеціальна виставкова площа (спікер-зона, демонстраційні зони) |
656 |
Кількість учасників, |
94* |
в тому числі іноземних учасників |
2* |
Представлено країн (Україна, Литва) |
2* |
Представлено торговельних марок |
196* |
Кількість візитів відвідувачів ** |
6345* |
Кількість відвідувачів *** |
6085* |
Акредитовані ЗМІ: |
18 |
- друковані видання |
11 |
- телерадіокомпанії |
4 |
- інформаційні агенції, інтернет-видання, портали |
3 |
*Наразі дані проходять аудиторську перевірку. Проведення аудиту гарантує учасникам і відвідувачам об'єктивну і достовірну інформацію, що дозволить реально оцінити маркетингові можливості виставок. Аудит статистичних даних проводиться відповідно до правил аудиту щодо проведення виставок UFI Calculation Standards and Definitions.
** Візит — це дія людини, яка входить на захід під час його офіційної роботи з перепусткою і яка представляє очікувану цільову аудиторію для організаторів і учасників. Одна людина може рахуватися тільки один раз на день.
*** Відвідувач — людина, яка відвідує виставку. Вона рахується лише один раз за весь період роботи заходу, незважаючи на кількість візитів.
Інформаційна підтримка
Офіційне відкриття
У церемонії офіційного відкриття виставок REX и T-REX взяли участь:Спеціальні проекти
Виставкова газета REX Guide — видання про новинки ринку, представлені на виставці. Партнер і видавець газети — журнал Print Plus.
Освітній проект «Як продавати українське?!» — досвід найкращих фахівців рекламного ринку в просуванні товарів вітчизняного виробництва. Два дні, 22 і 23 вересня, у спікер-зоні було гаряче від обговорення ідей, як допомогти нашими підприємцями збільшити обсяги продажів, підвищити упізнаваність брендів, вирватися з локального на національний рівень.
Експозиція REX HandMade, що демонструє свіжий нестандартний підхід до виробництва бізнес-подарунків для корпоративного сегмента.
Рекламні талісмани зі щирими бізнес-побажаннями, які наповнюють позитивом робочі будні, підтримують сильних, зміцнюють слабких і надихають втомлених. Усі охочі можуть завантажити їх із сайту www.rex.ua,а найщасливіші отримали талісмани авторського виконання особисто від червоного динозавра на церемонії відкриття і під час виставки.
Повітряні кульки, «що посилюють бізнес-інтуіцію» від ТМ «Веселая затея».
Відвідувачі виставок
За три дні роботи виставки відвідали 6 085 осіб (6 345 візитів).
Розподіл візитів за днями:
Результати анкетування відвідувачів (дані 2 970 коректно заповнених анкет):
Галузь: |
|
реклама |
51,0% |
поліграфія |
44,8% |
торгівля |
22,4% |
інформаційні технології |
10,0% |
освіта |
8,7% |
засоби масової інформації |
7,6% |
будівництво та будматеріали |
6,3% |
індустрія розваг |
4,9% |
зв'язок / телекомунікації |
4,4% |
харчова промисловість |
4,2% |
туризм |
3,5% |
меблева промисловість |
3,4% |
автомобілі та автосервіс |
3,2% |
легка промисловість |
3,1% |
медицина і фармакологія |
3,0% |
транспорт |
2,9% |
банківські та фінансові послуги |
1,7% |
digital marketing |
1,2% |
інше |
10,2% |
|
|
реклама: |
|
рекламні послуги (PR, BTL, дизайн, розміщення)) |
57,1% |
виробництво реклами |
44,6% |
матеріали та обладнання для виробництва реклами |
23,7% |
Частота відвідування виставки
Джерела інформації про виставки:
Фотозвіт і відео з виставки дивіться на сайтах www.rex.ua и www.t-rex.ua, , а також стежте за новинами на www.facebook.com/REX.UA
До зустрічі 20 — 22 вересня на виставках REX / T-REX 2016!