REX 2019 24 - 26 вересня
Взяти участь Замовити запрошення English

Новини

«Євроіндекс» приєднується до святкування Всесвітнього дня виставок 2019

5 червня світова виставкова спільнота відзначає Всесвітній день виставок 2019 (Global Exhibitions Day, #GED19), що відбувається вчетверте за ініціативи та під егідою Всесвітньої виставкової асоціації UFI. На меті #GED — демонстрація масштабів та впливу виставкової галузі на розвиток світового підприємництва й торгівлі.

Цього року в рамках дослідження, проведеного UFI спільно з Oxford Economics за підтримки SISO (Society of Independent Show Organisers), вперше визначено глобальний економічний вплив виставок. «Це дійсно вперше в історії виставкової галузі! — коментує результати дослідження президент UFI Крейг Ньюман. — Отримані дані стануть вагомою підтримкою в переговорах із зацікавленими сторонами щодо нашої галузі, особливо тому, що вони демонструють прямий вимірний економічний вплив на компанію-експонента — аж до економічної вартості кожного квадратного метра виставкового простору».

Прямий вплив виставок (2018)

- Кількість виставок, відвідувачів, учасників: близько 32 тис. виставок об’єднали понад 4,5 млн. учасників та 303 млн. відвідувачів з 180 країн світу.

- Прямі витрати: виставки згенерували понад €115,9 ($136,9) млрд. прямих витрат відвідувачів, учасників та додаткових витрат на виставки.

- Прямий ВВП та зайнятість: завдяки виставкам у світі створено та підтримується
1,3 млн. робочих місць на глобальному рівні та згенеровано €68,7 ($81,1) млрд. прямого ВВП.

- Виходячи з 4,5 млн. експонентів в усьому світі та €115,9 ($136,9) млрд. прямих витрат, виставки згенерували близько €25 600 ($30 200) прямих витрат на експонента у глобальному масштабі.

- Виходячи з €68,7 ($81,1) млрд. прямого ВВП, виставкова галузь могла б посісти 72 місце серед найбільших економік світу.

Загальний вплив виставок у світі (2018)

Виставкова галузь активізує стимулює розвиток ділового туризму, транспорту, готельно-ресторанного бізнесу, рітейлу, харчової промисловості. Враховуючи непрямі витрати, загальний глобальний економічний вплив виставок у 2018 році склав:

- €275,1 ($325) млрд. продажів.
- 3,2 млн. робочих місць.
- €167,2 ($197,5) млрд. глобального ВВП (внесок у розвиток глобального валового внутрішнього продукту).

- Враховуючи загальний економічний вплив у €275,1 ($325) млрд. та сумарну площу виставкових центрів у 34,6 млн. кв. м (відповідно до звіту UFI World Map of Exhibition Venues 2017), продуктивність на 1 кв. м складає приблизно €7 900 ($9 400) у 2018 році.

- Із загальним обсягом продажів у €275 ($325) млрд. на рік виставкова галузь вийшла на рівень таких масштабних світових секторів економіки, як верстатобудування, виробництво медичного та хірургічного обладнання.

- €167.2 ($197.5) млрд. глобального ВВП дозволяє класифікувати виставковий сектор як 56-у найбільшу економіку світу, більшу за економіки таких країн, як Еквадор, Катар, Угорщина, Шрі-Ланка.

Для виставкової галузі України 2019 рік також набув особливого змісту у зв’язку з переїздом виставкового центра «КиївЕкспоПлаза» у передмістя, на нову локацію на Житомирській трасі. Винесення виставкового центру за межі міста — це звичайний крок, подібних прикладів є десятки. Напевно, найбільш відомими є Fiera Milano, 4-й за розміром (2-й на момент побудови) виставковий центр світу, де проходила найвідоміша світова виставка EXPO, та Messe Stuttgart, що вважається найбільш передовим з інженерної точки зору; ще більше подібних прикладів в Азії, де міста стрімко зростають. «Ми дивимося в майбутнє і розуміємо, що економіка та місто будуть зростати все швидше, тож настав час для рішучої зміни локації», — прокоментував переїзд Валерій Пекар, голова наглядової ради виставкового центру «КиївЕкспоПлаза».

Нова локація виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» сучасна, зручна та багатофункціональна. Велика земельна ділянка з можливостями поступового розширення, транспортна доступність без заторів, логістична зручність при монтажі та демонтажі експозиції, просторий майданчик для паркування автомобілів, полігон для демонстрації великої техніки в дії, організований трансфер, готелі на будь-який смак поряд — усе це дозволить створити виставковий центр міжнародного класу, якого так потребує Україна.

Весняний сезон «Євроіндексу» на новій локації вже успішно відбувся! Десять B2B-виставок пройшли при заповненому на 100% павільйоні. Більш того, виставка «Франчайзинг 2019» стала рекордною за усіма показниками: кількість відвідувачів зросла на 40% порівняно з минулорічною на Нивках, а високу якість аудиторії відзначили майже всі учасники, розпочавши бронювання участі у 2020 році одразу під час поточної виставки! Переконатися у цьому можливо, завітавши на сторінки виставок у Фейсбуці: www.facebook.com/Franch.Expo та www.facebook.com/elcomukraine.

Отже, друзі, приєднуйтесь до святкування Global Exhibitions Day 2019 — поширюйте цей пост с хештегом #GED19!

05.06.2019