REX 2019 24 - 26 вересня
Взяти участь Замовити запрошення English

Новини

Мерч — модна альтернатива логоманії, маркетинговий інструмент чи сучасний must have для популярних виконавців, блогерів, громадських діячів, комерційних та благодійних організацій, фестивалів, HoReCa?

Новомодні тенденції використання сувенірної продукції в музичній сфері, фестивальному середовищі, fashion, HoReCa, індустрії гостинності, суспільному житті (благодійні організації та комерційні компанії з соціальними, екологічними місіями, стійкими етичними і світоглядними принципами) окреслить 24 вересня, у перший день роботи REX 2019, Наталія Волошина, тренд-хантер, контриб`ютор, виконавчий директор Асоціації «АВІРСУ».

Все про мерч з практичного боку, ґрунтуючись на досвіді провідних рекламно-сувенірних компаній України, привідкриваючи завісу над тонкощами формування асортименту, особливостями виробництва та оптимізації бюджету: що в тренді, чи важливі тренди в мерчі, що потрібно, щоб впоратися силами власної команди у створенні мерчу, і як обрати грамотного фахівця на аутсорсингу.

У програмі:
- Відмінності мерчу від традиційної промопродукції.
- Особливості формування власної концептуальної сувенірної лінійки як PR- і маркетинговий інструмент.
- Продуктова лінійка: традиційні та затребувані позиції, власне виробництво чи handmade, закордонні марки або українське виробництво, крафтові й національні сувеніри — «за» і «проти».
- Оптимізація бюджету: що потрібно знати, формуючи мерч самостійно або віддаючи на аутсорсинг.
- Вдалі та невдалі приклади мерчу, кейси, ідеї, інсайти, питання до роздумів, чек-листи.

Дізнатись про усі заходи виставки REX 2019, а також замовити запрошення ви можете на сайті www.rex.ua.

28.08.2019