REX 2019 24 - 26 вересня
Взяти участь Замовити запрошення English

Новини

Техніки ПРОДАЖУ з перцем. Як продавати ДОРОЖЧЕ через ЕМОЦІЙНІ ТОЧКИ КОНТАКТУ

❏ Техніка синхронізації оff-line та on-line інструментів
❏ Техніка “Третій продавець”
❏ Техніка з “-” в “+”
❏ Техніка росту 2,4 (Цінність +)
❏ Рольові ігри

Робочі кейси на прикладі 5 різних напрямків бізнесу - АЗС, автомобільна сфери ( автомойки), туристична, сфера івенту, інфобізнес

Спікер



Олена Казмірук

Лідер/головна ароматна фея в Aromic
12 років компанії та на ринку реклами, поліграфії, сувенірів

Автор АРОМАФІШЕК, розумні, емоційні точки контакту.

Живу з «ПЕРЦЕМ»
Створюю “БЛАКИТНІ ОКЕАНИ”

Розробляю та впроваджую етику АРОМАМАРКЕТИНГУ/АРОМАБРЕНДИНГУ для бізнесу

Досягнення

1. Офіційний виробник сувенірів ЕВРО 2012, ароматизатори в авто, просування українських виробників.

2. З 2015 по 2018, будучи в статусі Ліцензійного Сувенірного партнера Федерації Футболу України впроваджувала емоційний маркетинг та культуру споживання спортивних сувенірів. Сопричасна до рекламної кампаніі на підтримку збірної до виходу в фінал чемпіонату миру.

3. Сувенір року 2013, 2014, Корона Реклами України 2015/2017/. Подання та просування міста, сувеніра Одеси - аромафішки ЯКОР-СЕРЦЕ

4. Ароматний партнер Асоціації Туризму, підтримка та просування туристичного бренду ОДЕСИ на UITT, Київ, UITB Berlin, Польша, в Шанхаї, Пекині

5. Просування Made in Odesа по світу. Маркировка лого на кожній аромафішці.

6. Підтримка та розвиток підприємництва в Україні через розробку, впровадження емоційних точок контакту для бізнесу та партнерство з різними сферами бізнесу.

19.09.2019