О. Олексієнко, експерт з франчайзингу, засновник і CEO, міжнародна консалтингова компанія Franchise Capital (офіси Україна, Білорусь, Казахстан, Киргизстан)
Н. Колодій, виконавчий директор, Федерація розвитку франчайзингу в Україні
Припустимо, що ви успішно придбали франшизу.
Тобто готові та маєте все, що дозволить "гладесенько-рівнесенько" масштабувати та розвивати ваш бізнес через франчайзинг.
В тому числі — бізнес-план, фінансову модель, маркетинг-план, необхідний пакет договорів, сам пакет франчайзингу: опис правил, стандартів, процедур, рекомендацій щодо запуску і ведення бізнесу для франчайзі.
А також мінімум 1-2 спеціалісти, які будуть супроводжувати, навчати та контролювати роботу ваших франчайзі.
А франшиза не продається, або продається не такими темпами, як хотілося б.
Що робити тепер?
Основні кроки та їх застосування на прикладах.
О. Хмарук, адвокатка і медіаторка, Всесвітня організація інтелектуальної власності (WIPO)
Як часто відсутність домовленостей або деструктивний конфлікт руйнують відносини та бізнес?
Що робити, коли різне розуміння ситуації блокує співпрацю та заважає заробляти гроші? Чи є альтернатива бюрократичному та тривалому судовому розгляду?
Медіація — це переговорний процес за спеціальною методологією, де медіатор (посередник) допомагає сторонам знайти справедливі рішення для кожного. Медіація буде корисною тоді, коли рішення потрібні тут і зараз, а відсутність домовленостей несе ризики для всіх.
Чому у франчайзингу медіація може бути оптимальним способом не тільки виходу зі складних ситуацій, а й пошуку додаткової цінності? Коли і як краще домовлятися? Як знизити репутаційні ризики від витоку інформації про конфлікт? Як медіація у сфері франчайзингу застосовується в інших країнах?
Про це і не тільки у виступі Ольги Хмарук — адвокатки і медіаторки Всесвітньої організації інтелектуальної власності (WIPO).
Приходьте та використайте свій шанс отримати більше!
Моніторинг холодильних систем, моніторинг витрат води/газу, моніторинг електроенергії та компенсація реактивної потужності електрообладнання на базі продукції компанії Full Gauge.
А. Кривонос, голова директорату, Асоціація франчайзингу
2020 рік іде, але в ньому ще залишається багато незрозумілого і прихованого. Дослідження ринку франчайзингу охоплює настрої і очікування на 2020 рік, дозволяє оцінити готовність ринку до економічних прогнозів, прийняття закону про розкриття інформації по франшизах, інвестиційну готовність самого ринку.
- Комплексне рішення від Epson, "гроза переробок!"
Настільний сублімаційний принтер Epson SureColor SC-F500 (61 см А1+):
— для тих, у кого вже є рекламно-сувенірний бізнес (сублімаційним способом друку);
— хто втомився працювати з нестабільною альтернативної технікою, чорнилом, сервісом;
— хто хоче пишатися результатами власної праці, радувати своїх клієнтів якісною продукцією.
- Вперше в Україні! Новий флагман лінійки сублімаційних принтерів Epson SureColor SC-F9400H (164 см) з флуоресцентним чорнилом;
— для багатотиражної друку одягу, текстилю, рекламних матеріалів, виробництво інших виробів методом сублімації (Роман Болбот, Epson).
- DevStudioDTG новий RIP для друку на текстильних принтерах Epson SureColor SC-F2000 / 2100. Дозволяє істотно скоротити витрати на друк при друку "з білим" на кольорових футболках:
— практична робота, принцип роботи DevStudioDTG;
— можливість порівняти витрати на друк і якість друку для різних макетів;
— вартість і розрахунок окупності (приклад) даного програмного продукту;
Моніторинг холодильних систем, моніторинг витрат води / газу, моніторинг електроенергії та компенсація реактивної потужності електрообладнання на базі продукції компанії Full Gauge.